be true to you self.

Publicerad 2008-04-02 20:22:28 i Allmänt,

ohey vilken bra start på dagen imorse. Jag vaknade 10 minuter innan jag började. Var inget annat än att slänga på sig mjukis och springa iväg. När jag skulle sätta nyckeln i dörren så böjde sig nyckeln, hur lyckas man? tog inte i något utan bara tryckte i den.. den var tydligen klen eller nått vad vet jag?
Kom ifall inte så sent till skolan, nästan precis typ. Då var det no prov som kändes att det gick bra, hoppas på det bästa. Åt även en bagett och oboy i skolan som fick bli min frukost. Det är verkligen hur bra som hellst med cafeteria i skolan. Fick även de preliminära intagningen till gynmasiet idag i skolan. Kom in på mitt första hands val och det känns superbra. Får bara lägga ner mig mera på matten för att jag ska ta mig hela vägen.
Efter skolan åkte jag och papi till bergvik och shoppa lite, alltid lika kul att shoppa. Hittade lite onödiga småsaker.  Och pappa, du är världens bästa pappa, glöm aldrig det! 


Denna låt är så otroligt bra. Det är själva texten som säger så mycket. Den har ifall hjälpt mig att gått långt i livet. Att jag har börjat trott på mig själv. Och lämnat mina motgångar bakom mig för att gå vidare. Lyssna på texten och njut säger jag bara! 



Puss da!

äny;

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-02 20:52:13

Den låten hjälper.
DU är bäst förövrigt(L)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-04-02 22:19:42

svar: haha! ja, så fruktansvärt kul också! malta såg ut som värsta paradiset, seriöst, jag blev kär i stället! det skulle vara så jädrans kul! :D
btw, texten är superduper (L)

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-02 22:20:22

från julia - kommentaren ovan! :p

Postat av: Pappa

Publicerad 2008-04-03 20:19:12

Och du är världens bästa dotter glöm inte det Anna du och Danne är det bästa jag har här i livet vi måste ta en sådan handlingsdag oftare Anna fan vad det var kul KRAM FRÅN PAPPA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela