don´t cha

Publicerad 2008-04-04 23:09:16 i Allmänt,

Så var första veckan i skolan avklarad.. eller var det första veckan? känns verkligen inte som det. Det har faktist gått sjukt fort. Nästan så man inte hängt med i svängarna. Jag har ifall inte fått någon så värst bra start på dagarna när det gäller att ta sig upp i tid på mornarna i veckan. Jag var väll kvar i lov-tiderna. Får skärpa till mig lite tills nästa vecka.
Var ju nationella prov i engelska i morse, kan inte riktigt säga hur det gick. En del saker gick bra andra sämre.. Men som sagt, jag hoppas på det bästa! Provet var i cirkus 3 timmar med en rast inräknad på en halvtimme. Så dagen har väll varit rätt gödd med lektioner. Hade bara 2 lektioner kvar efter nationella.
Väll hemma åkte jag och papi och tränade tog inte i så värst hårt pga att jag är förkyld. Men skönt att röra på sig lite ifall. VI åkte sedan vidare till oliven för en sallad och även till godisbutiken för lite godis!
Åkte och hämtade upp jessica på vägen hem så hon hängde med oss hem för att mysa till det lite eftersom det bara var vi hemma. VI bänkade oss vid tv för att kolla på talang. VI spelade även sällskaps spel, jag vann såklart. ;)

Hare gött.

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela