Fel sida.

Publicerad 2008-04-16 10:58:38 i Allmänt,

Vad finns det att säga om denna dag? Jag vaknade upp på helt fel sida. Vaknade vid halv 8 och hittade då inga kläder att ta på mig. (skräll) Fick på mig till min förvåning ett par jeans, ni som känner mig väll vet att jag inte trivs så jättebra i jeans. Tycker man känner sig så instängd. Gillar mera mjukisbyxor eller tights. Nog om det..
vart var jag nu då..? Jo, dålig dag. Jag pratar ju fort och otydligt vilket jag även gjorde idag med. Då inte någon hörde vad jag sa och sådant, ja vi vet säkert vad jag menar. Gränsen gick och jag blev bara irriterad tillslut. Jag slängde mig ifall iväg på cykeln med en macka i handen. Kanske om jag åt upp den skulle jag kanske komma på bättre humör i skolan? Jag ville ju inte komma till skolan och vara allmänt grinig och irriterad just denna dagen då vi skulle ha nationella på morgonen. Jag skrev ifall om varför min mobil är så viktig för mig på engelska. Jag hoppas och ber att det gick bra! Vi hade sedan 1 timmes hål innan musiken började. Men jag var så trött och kände att det skulle inte gå så bra för mig idag med detta humöret. Så det var nog bäst att jag åkte hem och vilade lite. På vägen hem skulle jag ta upp min lypsyl ur fickan, tog av korten och skulle precis dra den på läpparna då jag tappar den och kör över den med cykeln så den blir helt mos på backen. Det var just en sådan pytte sak som kunde göra mig vansinig. Men hoppet fanns kanske endå.. Jag åkte hem och tog mig en dusch. Ska snart sätta igång att jobba med brev 5 i bygga bo. Först ska jag ta mig något att äta så får vi se om jag blir på bättre humör.

Hejdå!

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela