Fredag

Publicerad 2008-04-11 23:49:09 i Allmänt,

Halojsan... eller hur man ska börja?

Fredag var det tydligen idag, helg nu alltså. Fick sovmorgon i morse pga inställt klassråd så dagen började med idrott, lite morgon gymnastik ;d. Det blev det verkligen för vi började fem i 9 och jag vaknade kvart i 9. Snacka om panik jag fick. Men jag slängde på mig idrotts kläderna hemma och slängde mig iväg på cykeln, jag hann ifall i tid. Det var det bästa! Boxning blev som ludde stod för, faktist väldigt kul och en härligt inlevelse hade jag ju.
Efter skolan åkte jag, pappa å jessica till töcksfors shopping center för att shoppa lite. Hittade mig 2 par blusar från veromoda, riktigt vår söta. Även 3 par skor från skopunkten, även dom ritkigt snygga. Jag gillar dom. Det var faktist en väldigt trevlig shopping, med en lunchbuffé inräknat och lite godis åkte vi hemåt igen. Kom hem runt 9 tiden så jag gick över till lisa som hade bakat en väldigt god tårta. Blev att äta lite utav den för vi båda var så himmla mätta. Sedan har jag hjälpt henne med hennes blogg, så den är riktigt fin nu. Eller vi hjälpte varandra kan man ju säga.. Men lisa gillar jag, henne kan jag inte leva utan. Tack för att du fårstår och lyssnar! Du är värdefull.

Tack för mig, hej.

äny;

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-12 09:21:27

Anna. Du är värdefull, dig kan man inte leva utan, glöm inte det. Älskar dig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela