gödd onsdag!

Publicerad 2008-04-09 14:57:37 i Allmänt,

Gud vilken göddig dag. Musiken var inställd så vi hade cirkus 3 timmar håll idag. plus lunch dåra. Men jag, jessica och karolina drog hem till mig och käkade och gjorde lite annat. mycket mysigt. och är det inte en ren skräll att det regnar när man ska tillbaka till skolan? jo men visst.. det tog sin lilla tid att komma iväg pga. regnet. Men fram kom vi och matte blev.. som sög för den delen. Sedan svenska där det faktist var roligt. Kanske var för att jag var så himmla övertrött så det stod härliga till. Jag skratta åt typ ingenting. Vi skulle även fösklara olika låneord i svenskan, diskutera med emilia och patrik, grymt roligt!
Nu är jag ifall hemma igen men ska snart iväg igen för att ta bort mina leverfläckar på kroppen. Jag har ju endel och dom klirar lite och endel säger att dom inte är så bra så jag tar bort dom så slipper jag dom. Är faktist lite nervös men dessa godingar i skolan har väll lungnat ner mig lite ifall. Jag hoppas bara på att det dom säger stämmer. Får höra med läkaren..
Sedan blir det hem och plugga all night long.. både matte och bygga bo. it´s sucks, men jag måste!

Ha en bra dag!

äny;


Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-04-09 15:16:40

Grymt kul på svenskan och dina skratt gör lektionerna mycket bättre!:)
Det kommer allt gå bra med leverfläckarna Anno!:) Lycka till hörru!
:)♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela