helgen = cup

Publicerad 2008-04-06 21:23:01 i Allmänt,

Så var även denna helgen förbi, lika snabbt som den kom.
Den har ägnats åt lisa och innebandycupen. Har även stått i kisoken på hammarlunden för cupen på lördagen, i hela 3 timmar. tråkigt men gick rätt snabbt endå, vi hade ju innebandy att kolla på. Även lisa vid min sida, då är det inte så tråkigt endå.
Idag (söndag) har jag även kollat på 92:ornas final, dom kom till c-final men förlorade den.
Efter att kollat innebandy åkte vi hem och jag åkte vidare till jessica, där båda två var grymt slöa och trötta så vi nörade youtube-klipp och käka voffor.
Ingen wallander ikväll heller, jag är besviken.. :p Skrev lite mera på min framtid istället, så jag slipper göra det imorgon.

Puss å godnatt

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela