Hello igen!

Publicerad 2008-04-01 15:35:34 i Allmänt,

yääy, äntligen kan man börja blogga igen. Jag har faktist överlevt utan bloggen, inte haft någon längtan efter den precis.
nog om det. Skolan är igång igen efter ett för kort påsklov. Nu är det bara 2 månader kvar tills sommarlovet och gissa om jag längtar. Kanske inte längtar så mycket till skolavslutningen för jag vill inte lämna min klass. Men nån gång måste man ju skiljas åt och gå egna vägar, tuvär! Kommer ifall sakna 9D-ream team!
Sommartid har ju även blivit på klockan nu och jag kan ju säga att det märks att man har dragit fram den en timme. För jag är sjukt trött på morgonen som har varit nu och även varit pigg när jag gått och lagt mig fast klockan varit runt 11. Jag var tydligen inte ensam om det utan även karin tyckte detsamma.

Första april idag också och jag var på min vakt om någon skulle sätta dit mig för ett skämt. Jag kan ju säga att jag blev lurad, fast kom på mig själv. Självaste Friberg kom fram till mig och var helt allvarlig och sa att han hade någon viktigt att säga, att hans lillebror har fått cancer och skulle dö. Jag ser inte det roliga i det hela, för sånt skojar man inte om.. Men friberg är friberg.. Men ifall.. så slog det mig att friberg har ingen lillebror. Så där fick jag han!
Även jag försökte med några aprilskämt, men dom sög faktist. Ingen gick på dom.. jag var väll överdriven helt enkelt.
Så strax åka till IKEA endast för att äta köttbullar för hela 16 kr. Får se hur dom smakar.. Senare ska jag hem till jessica och plugga på no för vi har no prov imorgon. Hoppas på det bästa.

Ha det bra!

äny;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-01 16:03:33

ursäkta, men vi har ställt FRAM klockan och inte bak ; ) hah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela