let me go.

Publicerad 2008-04-25 19:04:00 i Allmänt,

Dåligt upptaderad här alltså.. fyfy.
Men jag har faktist haft mycket att göra och mycket har hänt så jag har inte haft varken tid eller ork för att blogga.
Nu är jag i alla fall back on track and fit for fight igen..
Mycket har hänt under det senaste dagarna, både posetiva och negativa. Kan inte direkt sätta fingret på precis vad jag gjort under det senaste dagarna för jag har inte sånt bra minne, men en sak är ifall säkert, att vi har haft strålande sol och värme hela veckan! Gud vad solen kan göra en så mycket piggare och gladare, det är helt sjukt.
Det även börjat kännas att jag snart ska lämna mörmoskolan och 9D-ream team. Vilket ska både bli riktigt härligt men också väldigt tråkigt..

Sprang spåret i dag i skolan, kändes riktigt skönt efteråt. Tur var nog att jag ändrade mig i sista minuten och tog chansen.. Det var riktigt härligt.
Var hur sleten och trött som hellst idag i skolan, men jag var faktist inte ensam. Det är fredag och sista dagen innan helgen, vilket ska bli hur skönt som hellst att sova ut för en gångs skull.
Jag och J bilade in till bergvik sedan vidare till staden, hittade mig en pennkjol på gina. (förvånade? naaat)
Vi satte oss sedan vid pråmen för att äta vårat nyköpta fika då J börjar slänga bröd till fiskmåsarna, slutade med att 10 tal fiskmåsar svävade runt oss och var jätte närgångna, jag som är livrädd för fiskmåsar satt inte kvar länge kan jag lova.

(sommarfeelings till max, kärlek till musiken)


äny;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-25 19:26:22

svar: haha, nejru! DU blir i din klänning! :)
pennkjol på gina, najs! ;D

Postat av: Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D )

Publicerad 2008-04-26 12:15:47

svar: hihi, nja, lockigt hår är uscheliusch, var glad att du har platt! :) btw, jag är också skiiiiiträdd för fiskmåsar! HAHA :) Puss å kraaam

Postat av: Ida

Publicerad 2008-04-28 16:38:06

älskar den låten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela