LISEBERG, HERE WE COME!

Publicerad 2008-04-29 18:12:49 i Allmänt,

Strålande väder idag, älskar´t. Dock gjorde jag fel klädval i morse och tog på mig mjukis från topp till tå. Så ni kan ju bara gissa om jag tyckte att det var varmt.. men jag stog ut med värmen och njöt istället.
Pratades liseberg idag och det får bli våran skolresa, eftersom vi inte har så värst mycket pengar så kan vi inte sova över i göteborg, men jag tackar inte nej till en dagstur till liseberg för guuud så kul det är med berg o dalbanor och andra attraktioner. Jag är en sån person också som älskar utmaningar och tackar inte nej till att testa nya attraktioner på liseberg, denna gången ska jag sätta mig i uppsvinget och höjdskräcken, dock är jag grymt höjdrädd men jag kanske övervinner den rädslan.. vem vet? Jag bara älskar att få svingar hit och dit och upp å ner, men när det gäller saker som snurrar runt då sätter jag stopp.  Jag längtar redan ihjäl mig tills vi åker! Ett minus är väll att klassen inte är samlad under liseberg men shit happens.. jag är glad att få åka dit ifall, och jag är nog långt ifrån ensam!
Skoldagen idag gick rätt segt och långsamt trots det fina vädret, kanske var för att man satt inne i en överhet klassrum och försökte koncentreara sig på skolarbetet, som inte gick när man bara ville ut. Fick ifall klar idrottsinlämningen så nu kan jag bocka av en av alla saker som bör göras innan sommarlovet..
Det är bara att kämpa på med det sista och invänta sommarlovet..

(kanonen, en favorit på liseberg!)
image39

äny;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-29 18:49:08

fetty kul kommer det bli! då SKA jag åka balder i alla fall, även om karuseller inte är min grej ;d

Postat av: JOnna

Publicerad 2008-05-08 21:33:56

Liseberg är underbart kul:=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela