lördag

Publicerad 2008-04-12 16:21:25 i Allmänt,

jag blev faktist lite besviken imorse när jag hade vaknat och får se att det snöar ute! :o Men som tur är så har all snö försvunnit nu, det ska inte snöa nu jue! Sommar är vad vi vill ha.
Åkte in till bergvik med familjen och hittade mig ett par jeans shorts från gina som kommer användas till sommaren, jag gillar dom. Har faktist kollat och på innan, men nu köpte jag dom äntligen.
Ska snart åka in och möta upp karolina, hanna, emilia, lovisa och jessica i stan för att sedan bege oss till kebab houes för att äta och prata lite skit.  Ser jag fram emot. Alltid kul att träffa tjejorna.
Ska börja göra mig iordning nu ska snart åka iväg.
Lisa är även i örebro och ser på millencolin, hoppas att hon har det bäst! För så hon älskar dom. Måste få höra i detalj hur konserten var! Jag annar nog redan svaret men.. :)

ha en bra lördag!

äny;

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-15 17:19:18

JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela