måndag!

Publicerad 2008-04-07 17:49:07 i Allmänt,

Då var det skola igen. Inget jag gillar men något man måste...
Det var faktist inte så himla jobbig måndag som måndagar alltid brukar vara. Hade b-språk på morgonen, där sajmon var lika knäpp som vanligt, hände verkligen inget roligt där. So senare där vi fortfarande håller på med min framtid, det går framåt ifall. Även fall jag jobbar med friberg, jag sköter mitt och han sitt, nog bäst så. För jag blir bra förvirrad över om vi ska göra en och samma sak tillsammans. Tycker att det börjar bli intressant och roligt nu så då vill jag inte att han ska komma och förstöra mitt arbete. Även om man inte har några åsikter utan bara hänger med i svängarna, han är ju som sagt lite konstig.. Efter so:n hade vi ju cirkus 2 timmar håll. Då drog jag, karolina, jessica, magnus, jocke och patrik till pizzeria city och dom åt kebab. Förutom jag och jessica som åt bröd och sallad. Eftersom vi inte hade pengar och jag hade inte lust att låna pengar heller. Men blev mätt på det endå och åt ju lite av patriks tallrik också, så det gick det med.
På idrotten var det ändrade planer för dom besiktade hallarna så vi fick åka till pingishallen och ha pingis. Som verkligen sög, eftersom jag sög på pingis. Alla vann stort över mig.. ojoj anna, pingis är inte min starka sida har jag märkt.
Nej, det är strålande sol ute och här sitter jag inne och äter nötter. Ska ta på mig promenad skorna och ta mig en promenad.

hörs da!

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela