Reflektionshalvdag.

Publicerad 2008-04-03 20:55:42 i Allmänt,

Slutade runt 11 idag, bättre det än halv 4 ifall. Åkte in till staden nästan direkt efter skolan för att gå till infokomp och se lite hur det är där även träffa lisa, väldigt mysig skola måste jag säga! Jag var kvar tills lisa slutade så tog vi bussen hem sen igen.
Var inte så värst lång tid innan jag skulle klippa mig så jag gick hem och drygade ut tiden lite sen åkte jag iväg till sax s för att klippa mig. Tog bara det slitna och även klipptet upp det lite, syns kanske inte så mycket men himla skönt att det är fräscht och oslitet ifall. Men tror ni inte att jag glömmer pengarna hemma? jora.. så typsikt. Men en räddare i nöden kickade mamma in av en ren slump för hon hade varit och handla så hon fick betala som tur var.
Har även skrivit en heldel på bygga bo idag istället för en uppgift, fett gödd.

Natti natti.

äny;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-03 22:18:11

svar: yeah, I know... 3 timmar! från 8-kvart i 11, tror jag iaf ;d
spännande att se dig i håret i morgon! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela