regning lever onsdag.

Publicerad 2008-04-09 22:05:04 i Allmänt,

urs vilken regnig dag.. men faktist så är det rätt mysigt endå.
Vi åkte iväg till läkaren med mina leverfläckar och pratade lite, där hon sa att det skulle bli fula uppbukliga ärr om man skär bort dom, och nej tack det vill jag inte ha. Så jag fick mig en annan tankeställare. Det fanns därför ett annat sätt att ta bort dom på närmare bestämt laser. Det låt lite mera medbjudande ifall. Får se hur det blir framöver. Dom var heller inte farliga som tur var, så jag lever ett icke farligt liv, det var ifall skönt att höra.
Vi åkte sedan hem och gjorde pannkakor, sedan tog jag tag i bygga bo arbetet, känns som att alla ligger långt fram och vi ligger lite efter. Gjorde ifall klart andra brevet med lite finslipningar på, så nu känns det helt okej. Pluggade även matte som kändes rätt okej.
Tog en pause senare från pluggandet och kollade på rent hus och top modell.
Ska göra mig iordning inför sovtime nu.

natti natti!

äny;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-09 22:30:32

haha, skönt att de var ofarliga. :) men laser är svindyrt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela