strålande sol och humör!

Publicerad 2008-04-21 20:33:47 i Allmänt,

Måndag igen.. alltså skola! Det var faktist riktigt härlig skoldag idag! Det var tack vare solen faktist.
På hålltimmen låg vi ute i gräset lite, sen åkte vi hem till jessica.
På no lektionen fick vi ligga ute i gräset och jobba.. eller "jobba" kanske jag ska säga.
När jag hade kommit hem glömde jag svenska-pappret i skåpet i skolan så det var bara att åka tillbaka till skolan igen eftersom det är studiedag imorgon och på onsdag är det prov.
Sedan var jag så snäll så jag städade huset lite.
När jessica sedan äntligen kom efter några timmar.. så cyklade vi till mörmospåret och tog 2 springvarv. gud vad härligt och såå hurtigt av mig, eftersom det var jag som sprang och jessica gick endast ett varv, bra gjort endå!
Nu har vi precis ätit kyckling, pasta, wook med chilisås ala äny! Jessica ska även sova hos mig inatt eftersom vi är lediga imorgon då vi ska cykla in till staden på morgonen.
Duschen blir nu.. :)

/äny;

älska vädret, lika så dom!
image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela