summer, i miss you!

Publicerad 2008-04-26 21:43:14 i Allmänt,

Gårdagskvällen spenderades med godis och film med mami. Det var riktigt mysigt. Vi hyrde 2 filmer, den ena som vi kollade på igår hette Georgia rule, den var väll sådär. Somnade nästan till den så jag såg aldrig slutet.. Rätt ovärd måste jag säga. Men godiset och sällskapet gjorde min kväll.

Idag vaknade jag upp med ont i halsen.. inte alls kul. Men jag åkte endå med J till sommarstugan. Där satte vi igång och städade och gjorde iordning inför sommaren! Jag verkligen längtar tills man kan åka dit och bara sola å bada! Denna sommar blir det ju gummibåt och upptäcka kossön! Jag mer en längtar tills den dagen.
Byggde sedan barkbåtar med en härlig inlevelse! Dock så kunde dom varken segla eller stå upp.
Åkte sedan hem igen och där blev det bus på högnivå, var kanske på gränsen att det spårade ut, eller vad säger du jessica? ;)
Jag begav mig sedan hem till mig och följde med mami till maxi. Köpte mig ansiktsmasker, roll on, veckorevyn och nötter. Nu ska vi snart sätta igång den andra filmen, the heartbreak kid. Får se om den är något att ha, jag återkommer med det. 

image36     image37

äny; 

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2008-04-27 13:18:13

längtar som FAN till sommaren. gummibåt och kossön (Y)

haha, inget mer sånnt bus nu va ;)

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-27 19:05:46

'the heartbreak kid', ganska dålig eller hur? ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela