Tisdag

Publicerad 2008-04-15 18:09:57 i Allmänt,

Jag känner mig så stressad över allt skolarbete som vi har nu. Det är både det ena och det andra. Även nationella är i full gång. På tal om nationella så har vi engelska uppsats imorgon, jag hoppas på det bästa att det kommer gå bra. Mest orolig är jag över nationella i matte, det är det som skrämmer mig lite faktist.
Jag sitter just nu och skriver på bygga bo, som jag känner mig jätte stressad över för att jag är tvungen till att jobba själv. Pga att friberg inte var aktiv i vårat pararbete så vi fick helt enkelt gå egna vägar och jobba enskillt. Det känns som att alla ligger jättelångt fram och jag nästan precis börjat. Men så är det inte, det är bara jag som inbillar mig. Jag har faktist slutat tänka på vad alla andra gör och vad som händer och sker runt omkring mig just om skolarbetet och fokuserar helt på mitt eget, jag har varit väldigt dålig på det innan. Men nu har jag faktist klarat av att sköta mig själv i skolan. Det har faktist gett resultat. Jag har även fått väldigt mycket posetiva kommenater av lärare på skolan, det glädjer mig faktist.
Somsagt känns som vi har väldigt mycket i skolan just nu. Så det är nog bäst att jag fortsätter att skriva om bygga bo. Ska försöka ta en pause i pluggandet och gå ut för jag ser att det är strålande sol ute, vill hellst inte sitta inne då. För man måste passa på när det är så fint väder.

Puss da!

äny;

Kommentarer

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-04-15 18:22:39

ja, ut i härliga vädret, det hjälper nog lite mot stressen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela