torsdag?

Publicerad 2008-04-10 18:00:26 i Allmänt,

Jag hade helt för mig att det var onsdag idag. Så jag tog nästan fel på allt idag. Kollade på onsdag var det var för mat i skolan och även kollade på onsdagens lektioner. Även denna vecka har gått väldigt snabbt. Det är väll så det är att dagarna går vädigt fort.
Var väll inte världens roligaste dag i skolan mer en att jag blev övertrött på projektet och skrattade även där åt vad som hellst, kanske en skräll. Fick även besök av arbetsförmelingen idag dom var så dryga så det blev bara jobbig att sitta och lyssna på dom och jag var även jättehungrig så mitt tålamod var inte så högt. Men fick ifall sluta lite tidigare, det var det enda bra med det. 
Drog hem och käkade lite sedan åkte jag till jessica där vi pluggar bygga bo. Sitter faktist hos henne just nu. Vi ska köra singstar nu. Upp till bevis på sångröst, innan idol. Glöm inte dealen tjejer ;d
Nej, nu finns det inte ork till att skriva mer om mitt enormt roliga liv..


Ha det bra! 

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela