träning m.m

Publicerad 2008-04-19 10:12:37 i Allmänt,

Nu har jag laddat med power musik i mp3 och ska snart åka ut till kilene och springa av mig. Jag har faktist lite träningsverk i armarna från gårdagens jobbiga idrottslektion, det var att bra att magnus fick se oss plågas med styrka och uthållighet. Bra idrottslektion magnus!
Efter att ha kollat på rent hus som går på 4:an så har jag fått mig en liten extra kick genom att jag måste vara mera noga med att damsuga rent sängen. Det brukar jag inte alls göra ofta. Det var nog länge sen sist jag gjorde det ifall. Så det tänkte jag också göra idag, alltså storstäda rummet.
Även sätta mig ute i solen och plugga på bygga bo, det är inte lång tid kvar nu sen ska det vara inlämnat. Så jag får lägga på ett kol om jag ska hinna med ett brev till.
Nu ska jag börja göra mig iordning för springturen som står först på listan.

Haré nice!

äny;


tack för att du finns vid min sida.
image34

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-19 10:58:43

du är bäst!

Postat av: Linnea

Publicerad 2008-04-19 17:36:13

Fin bild på din header. Är det du som har tagit den? :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-04-19 22:53:06

Och tack för att du finns på min! Du är bäst:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela