upptadering

Publicerad 2008-04-07 21:50:09 i Allmänt,

Kan väll skriva lite mera på min måndag...

Det regnade och var mulet på förmiddagen idag, men när jag kommit hem från skolan var det strålande sol ute. Så jag passade på att gå när det var så fint ute. Lillgrannen linnea var även ute så jag lekte lite med henne. Och barn på nytt blev jag. Riktigt kul att vara barnslig ibland faktist. Mot kvällningen skulle hon in på kvällsmat och gå och lägga sig så jag tog mig min promenix  runt på hammar. Med musik i öronen, då kan man nog gå hur långt som hellst. Det är just musiken som får en att bara gå och gå och gå.. speciellt sånadär musik som får en att ställa vilja ställa sig och skricka ur sig allting inombords. Man ska ha extra högt också, då är det som bäst!
Sån musik är så himla skönt att gå till. En utan dom är sum41 - wite me, den låten kommer jag nog aldrig tröttna på. En av dom bästa låtarna som finns tror jag.



Natti

äny;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-04-08 15:00:42

Hej min kära dotter!Jag är så stolt över dej..Klippte mej idag hos tina o hon berömde dej för att vara så go o trevlig och att du blivit så fin o blommat ut o verkligen blivit stor tjej..På god väg att vara vuxen...snart..vad nu det innebär..jag tycker inte själv att jag är det ibland.. men så mycket vet jag att:LEVA det är en ständig resa som man aldrig vet hur den slutar eller vart eller varför.. det är bara att hålla i sig så man inte trillar av.. för ibland gungar det lite extra o ibland är det lugnt.. Man lär sig något på vägen hela tiden..hur man funkar själv och hur man tacklar olika motgångar och vad o vilka som är viktiga i ens liv för att man ska härda ut.. och glöm ALDRIG att Jag finns här hur det än ser ut i ditt liv.Jag kommer ALLTID att vara din lilla mamma som tjatar om tider o mat o mössa o vantar o ordning o reda o glass o tacos o pengar o flytväst...Puss på dej o var glad att du har en storebror..ni kommer att stötta varann flera gånger i livet.Tro mej! för jag vet de..Kramar i mängder.Mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela