Vårdag med bästa!

Publicerad 2008-04-19 23:48:28 i Allmänt,

Det som jag hade planerat idag var bara att glömma!

Lisa låg ute och myste på studsmattan i morse och solen stekte så jag gjorde henne sällskap. Jättemysigt var det verkligen. Sedan kom även mamma och gjorde oss sällskap och lite senare kom även lisas mamma och joinade. Girl-talk blev det, gud vad jag älskar dom.
Efter att ha legat och myst på studsmattan började jag och lisa röja undan och göra fint på deras altan. Det behövdes kanske jag ska säga. Men gud va mysigt det blev. Sedan rensa och gjorde fint på deras "trädgårdsbord". Efter allt slit blev vi hungriga så vi gick  över till mig och gjorde pannkakor och satte oss på lisas "nya" altan och käkade.
Vi la oss sedan under täcket på studsmattan och blev så övertrötta så vi fick ont i magen av allt skratt. Lave that gurl.
 Vi åkte sedan till coop och köpte lite onyttigt, alltid gott på en lördag!
Och idag var det även grillpremiär för oss, gud vad grillat är gott.
Efter att ha ätit grillad fläskfilé med potatis gratäng, (mums!) gick jag över till lisa igen. Vi tog oss en cykeltur i det härliga vår-kvällen! Cyklade förbi kyrkogården och kollade på sabinas och tonys grav! Sedan stannade vi till på hammarlunden för där var det folk som spelade fotboll och korgboll (ha-ha)

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-04-20 10:43:38

ja, grillat är godast! :)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-04-20 12:19:46

hahahha! var ni där igår?:o
de var askul med fotboll!:D

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-04-22 12:47:18

hahahha jag såg verkligen inte vilka de var som satt där!XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela