with you giiiiiiirl..

Publicerad 2008-04-16 12:05:41 i Allmänt,

Nu orkar jag inte sitta hemma och ruttna. Finns inget bra på tv eller på datorn. Så då finns det inte så mycket att göra här hemma. Kanske städa rummet, men det finns det verkligen inte ork för. Jessica ringde precis och även hon hade åkt hem för att hon hade ont i huvudet. Så jag blev bjuden till henne på mat, eftersom jag inte orkade laga något. Så hon har sätt på klyftpotatis och vad som blir till får vi se.
Ska även ta med mig bygga bo till henne tror jag nog. Känner att jag behöver göra detdära brevet för att jag siktar på högre betyg. För det är både so och hemkunskap som betygens sätts. Så önska mig lycka till. Jag vill verkligen ha mitt mvg i hemkunskap ifall.


Grabben har talang, bra låt för övrigt.




Seeya!

äny;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-04-16 21:06:05

hej kära dotter! Jättebra att du har fokus på dej själv i ditt skolarbete..och ej kollar på alla andra-----vart de är o så.Det är också bra att du verkligen har viljan att lyckas med skolan o kämpar på med den.. för har du gjort ALLT du kan ----Då kan man känna sej nöjd o sen får man se vart det landar..TA VARA PÅ tiden som är kvar o kämpa,kämpa,kämpa o var nöjd med dagen när du kryper till kojs på kvällen o tänk på nåt positivt som hänt eller nåt som du blev glad av under dagen o somna med ett leende på din kudde... Sköt om dej o glöm aldrig att DU o BRORSAN är bäst... var rädd om varann...Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela