10 december.

Publicerad 2008-12-10 20:35:01 i Allmänt,

Det nya combatpasset, var hur roligt och framför allt jobbigast. Jag är hur slut som hellst men jises vilken energi man fick under passet, kan ju säga att den försvann när man var klar. Släppade mig in i duschen..

Long day at school.. vollybollen på idrotten var det jag och the gängs grabs mot de andra losers.
Faktist väldigt rolig idrottslektion. Spårade ifall inte ur som förra gången, nämner inga namn ;)
Ikväll får jag sova i tid istället för att ligga och kolla på oc ända till 1. Inte konstigt att jag jag trycker på snooze ett antal gången innan jag går upp. Går upp typ 10 minuter innan bussen går.. vilket har betytt att jag både har fått fixa håret plus ätit frukost samtidigt. Mjukisklädd också för den delen, men det är bara gött.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2008-12-10 22:33:43

du är utmanad!kolla in min blogg:)

Postat av: soffan

Publicerad 2008-12-12 18:47:37

alltså ÅÅÅH, jag vill också träna combat! är det nått pass i julveckan?? förresten, fan vad bra du är som fått lisa att göra comeback på sats igen, alla tiiiiiders ^^,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela