12 december

Publicerad 2008-12-12 11:42:06 i Allmänt,

Jag var klar vaken vid halv 6 imorse. Vad har hänt med mig? Kanske var ritkgit taggad inför träningen.
Körde spinning och core innan skolan med lisa. Riktigt uppiggande och skönt.
I skolan var det lucia firande med världens minsta lucia tåg hihi.
Har gk förtillfället och jag känner hur ögonlocken bara hänger på mig. Nu kom tröttheten smygandes, jises!
Halvlåg och kollade på life of ryan förut eftersom jag är klar med allt i gk;n, rätt gött de också! ;p
Jessica sitter brevid mig och kollar på nätet efter nästrimmrar, fräsh tjej ;d
After school blir det inhandla årets första julklappar! :)
tacos, idol och kladdkaka blir ikväll, mys! :)

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela