18 december

Publicerad 2008-12-18 19:48:53 i Allmänt,

Är det ngt jag gillar i skolan så är det debatter. Muntliga debatter, jag bara älskar det.
Vi hade debatt i skolan idag om de olika partierna och det gick bra. Jag är aldrig nervös för att tala inför folk och det kan jag sträcka på mig lite extra för när jag var mindre så fick jag knappt fram ett ord för jag var så nervös.
Men nu är jag raka motsattsen! :)
Efter skolan blev det sats och jag körde mig helt slut på crosstrainern i 45 minuter och 4 varv easy line sen var jag heeeelt slut så jag hoppade över både spinningen och coren.
Bastade isället en väldigt långstund och drygade hur mycket som hellst i duschen, lövley.
Men imorgon klockan halv 8 är jag, emma och lisa redo för spinning och core! ;d
Julavslutning imorgon också, sen är det looooooov! <3

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela