8 december

Publicerad 2008-12-08 16:02:22 i Allmänt,

Helgen kom lika snabbt som den tog slut. 
Har både gått på julmarknad & bakat pepparkakor men inte känt av någon julkänsla.
Kanske är för att jag inte har handlat en enda julklapp ännu, bra där. Får ta tag i det till veckan.




Nu är det måndag och jag ska strax göra mig iordning för att åka och träna på sats men lisa, äntligen är hon back on track! :D
Får bli spinnig och kanske yoga för våran del idag.
Vi lär ju göra bort oss på yoga passet ifall, jises!
Den som lever får se! ;d

annamaria;

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2008-12-08 22:07:02

tack så mycket!:)

Postat av: soffan

Publicerad 2008-12-09 13:54:56

jag är superduperglad att det är just ni som ska ta hand om vår lille prins.. då slipper jag gå å oroa mig i thailand över honom för hos er vet jag att att han kommer ha det bra! :)



anna.. när jag är hemma får vi ta o träna nått ihop du :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela