9 november.

Publicerad 2008-12-09 17:14:47 i Allmänt,

Jag vet icke vad som hände med det förra inlägget men borta är det.. Kanske någon som brutit sig in på min blogg och raderat det? Eller så publicerade jag det fast aldrig godkände.
Jaja.. får skriva om helt enkelt.

Gårdagen blev som sagt ett pass cykelpuls och pulsen steg kan jag lova.
Efter det gick jag och lisa på vårat första yoga pass. Det var roligt och väldigt avslappnande. Vi bestämde oss för att vi får boka in ett yoga pass i veckan.

Imorse fick jag frukost på sängen av mamma. Det står ju Anna i almenakan idag, hihi.
Hängde med lisa till sjukhuset för hon skulle ta spruta inför thailand.
Båda var riktigt hungriga efter det så vi köpte en baguett på sjöqvisten, gottit! :)
I skolan lyssnade jag, jessica och terece på julradio och sjöng riktigt fint till, lovar! ;)
Lisa, emma och jag körde en halvtimme på crosstrainern sen gick jag och lisa till free sun och solade, skönt :D
Nu har jag nyss duschat och väntar på mamma så hon kan komma hem och göra mat till mig! :)

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-09 18:40:42

känns tryggt att lämna över Mille i era händer ...kram grannen Susanne å Mille såklart

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-12-09 20:35:11

Grattis på namnsdagen gullunge!:)<3

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-12-09 20:36:46

Grattis på namnsdagen gullunge!:)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela