bra start!

Publicerad 2008-12-15 09:50:05 i Allmänt,

amen detta är väll ändå typiskt..
Jag var osäker på när bussen gick och steg upp vid 8 för att hinna. Kollade i busstabellen och där står det att den gick 9:30, fine tänkte jag utan att tänka på när vi började.
Går till bussen vid kvart över och ringer karro för att kolla om hon inte har försovit sig.
- Anna, varför ska du åka nu vi börjar halv 11.
Men ååååh.. här har jag stressat i onödan alltså.
Bara att vända hem igen och vänta tills den senare bussen kommer.
Endast två lektioner idag, rätt chill på måndagar. Sista veckan nu också och det är underbart!
Spinning och yoga blir det ikväll, lisa du är väll på? ;)
Nu beger jag mig ut till bussen för andra gången idag.


Nya mössan och jackan är självklart på och jag älskar dom.
 


annamaria;

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-12-15 15:48:07

Riktigt fina var dom också (jackan och mössan) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela