break the ice

Publicerad 2008-12-29 19:58:30 i Allmänt,

Ränt på stan hela dagen med jessica.
Vi var redan där runt 10 på morgonen och då var det hur lungt och skönt som hellst.
Men senare under dagen vart det en jäkla massa folk.
Tror ni inte det händer igen? Bankomaten tar mitt kort, men denna gången på första försöket.
Jag blir så arg!
Mot kvällningen tog jag och mami en långpromenad med atlas, vilket charmtroll han är alltså! :p
Nu är jag helt slut i kroppen och ska kolla på några avsnitt gossip girl.




annamaria;

Kommentarer

Postat av: Hedvig^^

Publicerad 2008-12-29 21:11:33

Svar: Haha har inte bakat något ännu, men det lär bli mycket gott som jag kommer dokumentera i min blogg!:)

Du har sjukt fin blogg, hur har du kunnat få så runt längst upp på din blogg?

Postat av: Hedvig^^

Publicerad 2008-12-29 21:20:33

Svar: Okejj men den är iallafall jättefin:)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela