feelings

Publicerad 2008-12-13 00:44:50 i Allmänt,

Så var årets idolvinnare dragen och här med är det kevin som står som segrare, aplåder aplåder!
Jag sitter här hur pigg som hellst vilket känns rätt konstigt eftersom jag redan var i farten vid halv 6 imorse.
Jullåtar spelas förtillfället för att försöka få upp min julkänsla inom mig men den ligger nere i bott.. hoppas den kommer snart eftersom det är 12 dagar kvar.
Äsh.. lägger mig i sängen och kollar på några avsnitt oc så kanske jag somnar sött.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2008-12-13 10:19:37

Tyckte det var superbra att kevin tog hem allting, han var absolut värd det! :)

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-12-13 23:59:11

Haft en bra lucia, söto? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela