helgen är dagens räddning!

Publicerad 2008-12-05 10:44:14 i Allmänt,

Det var nätt och jämt att jag kom upp imorse.
Hade gärnat legat kvar och sovit enu mera för jag var så jäkla trött.
Missade den sista bussen in till stan så mamma fick köra in mig, tack! :)
Jag har gk nu och ska börja jobba med något piligt arbete idag.
Jessica har redan börjat på det och hon har redan fått dampet på det 10 gånger typ...
Jag blir inte förvånad om jag också får det..
För jag och jessica är väldigt lika i sånt. Vi båda har inte koncentrationen till att sitta och göra ngt som är jätte pilligt och även om vi kör fast med något får vi båda dampet.
Men det bästa med oss två är att vi har likadan humor och det älskar jag! :D

Det splitter nya combatpasset börjar idag, jag är taggad ända nere i vänstra lilltån.
Sedan blir det nog att umgås med grymt härligt folk!
Karro kommer även hem från norway ikväll/natt. Har saknat henne! :)

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela