julklappshandling.

Publicerad 2008-12-12 19:18:37 i Allmänt,

Efter att ha laddat upp med en chailatte och en brownie på waynés var det dax för att ge sig ut på jakt efter julklappar med jessica.
Tog mig endast två timmar att köpa till alla, känns riktigt skönt att vara klar med det. 
Men tydligen så tycke bankomaten att jag var så flitig med mina pengar att den tog mitt kort, aha? vad nu då?
Jag trycke ju samma kod och det funkade 3 ggr men icke då.. Fick traska bort till banken och samtala med dom. Kände en liten vuxenpoäng där när vi satt och discuterade olika konton osv.
Käkade en asgod kyklingsallad på amigos innan vi åkte hem.
Sitter och invänta jessica som ska komma hit och mysa med idol och tacos ikväll.
Vem hoppas ni vinner ikväll då? :)
Tror faktist jag hejar på alice eftersom hon kommer från hedesunda! :D hoho.
Faktist så är båda lika bra men alice får ett pluspoäng bara för det.. ;p





annamaria;

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2008-12-12 19:33:54

jaså, amigos;)

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-12-12 20:11:56

Härligt att vara klar med julklapparna, jag har inte ens börjat, panik!



Fick du tillbaka ditt kontokort eller åt automaten upp det?:O



Jag hejar nog på Kevin jag, fast vet inte egentligen. Båda är riktigt bra!;)



Ha en mys fredagkväll gullunge!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela