mellandagsrean = slagskamp!

Publicerad 2008-12-27 15:48:03 i Allmänt,

Hör och häpna att jag var vaken klockan 8 imorse.
Kände att jag har ätit för mycket av det goda och legat för länge i sängen och kollat på gossip girl, så nu var det dax att åka till gymmet och röra på fläsket!
Värmde upp med att köra en runda på rullbandet, kändes som att jag bara stod på den och bena rullade utav sig själva. Jag kunde gå hur långt som hellst kändes det, wierd feelings.
Blev ett pass core sen började hostattackerna ta över..
Tog en vända på stan. Shit vad folk är galna alltså, grymt mycket folk.
Hittade mig en väska ifall.
 Det roliga var när mamma kom och hämtade mig får jag bara en suck av henne.
- Har du köpt väska till..
Det är jag och mormor, vi är galna i väskor och skor!
Ikväll blir det mys hos familjen kööhler.
Vill även passa på att säga grattis till sussane som fyller år idag! :D

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-12-27 16:03:54

Hej och tack! Va glad jag blir! :o) Trevlig fortsättning! Kram!

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-12-28 01:48:25

Då är vi 4.. Du, jag, din mormor och min mormor som är galna i skor och väskor!! Haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela