nörden träder fram.

Publicerad 2008-12-22 16:42:08 i Allmänt,

Jag är en sådan person som inte gråter till sorliga filmer.
Varför? jo för "det är ju bara en film".
Men när jag kollade på några avsnitt av oc förut så var dom så känslosamma så jag kom på mig själv när jag kände hur tårarna rann ner för kinderna.
Ni vet det dära avsnitter när ryan måste åka med tereca till chino för att hon är gravid och lämnar både marissa och seth, då seth seglar iväg helt ensam.
(vilken nörd jag är, haha)
Jag satt och grina för mig själv och blev faktist överaskad över att jag kan gråta till filmer/serier.
För det slog mig "det är ju bara en film" ja, men de som visas på filmer kan ha hänt i riktiga världen också..
Ojdå.. känner att jag kanske gått och blivit en riktigt tv-film-nörd, höhö.


Om ni inte har en aning om jag pratar om så kan ni ju kolla här.
förövrig en grymt bra låt också! :)



annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela