gaat damn!

Publicerad 2008-12-03 20:45:09 i Allmänt,

Jag och jessica har gått runt och klagat över hur mycket vi hatar slask och hur blöta vi var om fötterna.
Besökte skolsyster idag och blev ganska chokad över att jag har växt från 172 cm i slutet av 9:an till 176cm.
Lånar simons utryck; gaat damn!
På idrotten spelades det fotboll som icke var seriös, kanske berode på att jag och jessica har noll bollkontroll och fotboll är det tråkigaste som finns.
Men vi tränade magmusklerna med skratt istället.
Och den klockrena var ju endå; emil på tre.. hahahaha!
Jessica henkade med mig hem en snabbis när vi sedan blev upphämtade av stickan och åkte in mot stan.
Där vi skildes åt så jag gick och körde ett pass combat med madde, gaat damn vad hon kör slut på oss! :D
Nej, nyss ätit mig en omelett med böner så lär ju lukta gott imorgon! :D hahaha.
Ska omvandla mig till mörkbrun hårig nu! :)

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela