säger bara; se den!

Publicerad 2008-12-16 21:27:34 i Allmänt,

Man vinner mycket på att vara flitigt och klar med allting i skolan, för då slipper man gå på lektionerna.
Så jag har sovmorgon till 14:40 imorgon, hur skönt? :) Sista lektionen är idrott och det är faktist roligt så den tänker jag inte hoppa över.

Jag och jessica mötte upp louies, erik och ida runt 1800 utanför sf för vi hade bokat biljetter till filmen twilight. 
Jag har alltid varit så off mot filmer som är omänskiga som inte kan hända i riktiga världen. 
Men med twilight som handlade om vampyrer ändrades min inställning och jag blev kär i hela filmen. 
Gud vad den var bra, jag önskar nästan att jag hade en vampyr till pojkvän.  




Imorgon är det boll och dansdag på mörmon. Det känns faktist lite sorligt för det var det roligaste under hela mörmotiden.
Jag minns den som igår när vi bevisade för hela mörmon att 9D är bäst. För det var vi verkligen!
Jag får istället glädja mig åt min egna idrottslektion och combatpasset imorgon, det är faktist roligare! :)


annamaria;

Kommentarer

Postat av: alicia

Publicerad 2008-12-18 18:12:46

å, sånt hade 9:orna på vråan skola också (:

vill se den filmen!

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-12-18 19:15:55

Tack goding!:)



Twilight är helt, helt underbar!!!:)

Postat av: Maja

Publicerad 2008-12-22 17:18:45

vill se twilight! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela