jag är redo!

Publicerad 2008-12-01 16:21:21 i Allmänt,


Mellan landar hemma ett tag för att käka och packa träningsbagen sen ska jag bege mig till älskade sats och träna.
Inte tränat på hela veckan och det har verkligen kliat i benen och jag har knappt kunnat sitta still en sekund för jag vill bara slå sönder min spegelbild på combat, wiiiiha! Jag är taggad, camilla upptill bevis!
Gör mig inte besviken på dagens pass!

Det är många som inte har en aning om vad combat är för ngt.
Så jag kan berätta det en gång för alla här.
Jo, combat är en tempofylld koregrafi grupppass med en blandning av karate, kickboxning och självförsvar.
Alltså mycket sparkar och slag.
Grymt jobbigt men grymt roligt.



annamaria;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-12-01 17:08:46

Kör järnet tjejen...Har verkligen förstått ditt behov av att ge utlopp för din energi och känslor.... härligt att du hittat din "grej" !!!Lycka till !!!Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela