11 december

Publicerad 2008-12-11 19:19:29 i Allmänt,

Snön bara vräkte ner inatt så nu har vi fått kanske 1-2 dm snö, lövley! Hoppas bara att den håller kvar sig till jul.
Hade samhäll på morgonen och efter den hade vi 2 timmars håll, så halva klassen drog till bergvik och käkade pannkakor, mys! :D
Hann även med att leka av oss lite på br, jag kommer aldrig bli stor. Den saken är klar.
Som tex jag och jessica satt och kollade på massa youtube klipp om bajs, sån humor har vi :) haha.
Måste beröma mig och lisa idag också. Vi har kört riktigt hårt på sats idag, då menar jag det verkligen.
Hör bara på detta. Uppvärming på crosstrainern, cirkelstyrketräning som gick igenom hela kroppen, styrketräning fokus på ben, spinning och avslutade det hela med core.
Imorgon kör vi igen klockan 7 på morgonen så icke någon sovmorgon här inte! ;)
Fast imorgon får det bli lite ett pass spinnig.
Ja, jag är ett träningsfreak! ;p
Även lucia imorgon så det blir mys nu med lite snö på backen också.
Är lussevaka i skolan inatt men jag känner att jag behöver min skönhetssömn, haha.
Vill även passa på att säga grattis till ingen mindre än simon som fyller år idag också, grattis! :D





annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela