friluftdag! :)

Publicerad 2008-02-08 22:04:28 i Allmänt,

Ingen skola idag, rätt gött! :) Blev istället att åka in till stan och gå stadsvandrig :p fick frågor om vårat kära karlstad, men inte orkade vi gå runt hela karlstad för att kolla upp svaren på frågorna, nej vi ringde jessicas smarta mormor och mamma :) haha, så var svaren klara! :) gick lätt och fort.
Gick till donken och åt mat, där även emanuel och anton var :-) Sen gick vi med dom till mariebergskogen där alla skulle mötas senare! Var faktist väldigt trevligt. På mariebergskogen grillade dom korv, men jag var så mätt så jag åt inget :) Gick in till naturum och kollade läget, sen kom den tidiga bussen hem som vi hoppade på fast vi inte fick :) Så vi känade på denna dag faktist, börja 10 och sluta 1 :) hähä, alla andra började 9 och slutade 1. Men vi skulle ju igentilgen sluta runt 2 :) om vi skulle vart i skolan skulle vi slutat runt tio i 3. aya!
När vi kom hem hängde karro med mig hem :) Sen kom även ludde, blev att chilla lite, kolla på tv också :)
Sen drog ludde för han skulle spela match, som även jag och karro gick och kollade på :) skoghall vann med 7-2 mot karlskoga vare va? ;p träffade även pernilla och magda där borta :-)
Sen gick vi hem och nu kom ludde hit igen. Karro och ludde sitter just nu och är grymt söta i min soffa, ni ska bara se dom.
Nu ska vi nog se på någon bra film :)

-Imorgon ska jag sminka mig på make up store, ser jag fram emot! :)

vi hörs!

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-02-08 23:52:06

hähä, vi började nio och slutade innan tolv!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela