hej bloggen!

Publicerad 2008-02-03 11:39:44 i Allmänt,

Blev pigg när jag kom hem från karro igår :)
Så jag satte mig vid datorn lite, där även E var uppe och övertrött, hade långa seriösa samtal med honom, väldigt roligt faktist :) runt 2 blev vi båda trötta och begav oss till sängs båda två.
Vaknade 11 i morse och få se att det öser ner mera snö utanför fönstret. (jippi.. or not) gick ner å gjorde iordning frulle och satte mig vid tv:n. Sen får man se att mamma o pappa är ute och skottar snö för fulle muggar! även en lite vit sprallig sak springer runt spadarna när dom skottar, är det inte lilla atlas som är på bushumör? :) Alltid lika kul att leka med han i snön, annars vill han bara bli kliad och gosad, men är det snö då är det bus som gäller :)
gick ut och lekte lite med han i snön, och faktist så var det han som fick ner mig i snödrivan först, tro det eller ej. Men ibland undrar man och han inte är hälften människa, hälften hund ;d
Idag ska jag spela match vid halv 4 :) sedan va med lisa, ska bli mysigt :p 

Ha en bra dag! :)  

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-02-03 11:43:29

lycka till på matchen, sötonge!:)♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela