helg.

Publicerad 2008-02-01 18:01:46 i Allmänt,

så var det fredag, jag är verkligen inte med i svängarna när det gäller vilken dag det är :d
På idrotten idag var det skridskor som gällde, jävlar var kul det var om man tänker bort alla gånger jag trilla och allt ;p vi spelade match, gjorde mål vilket jag borde skryta om eftersom jag sög :p Jag befann mig mest sittandes på isen, för jag är inte så stabil på ett bara skridskor. Men bra gick det när jag kunde stå ;p
efter skolan idag åkte jag o jessy ut till kilene och power walka 5 km, väldigt skönt att komma ut och gå :) duktigt gjort av A och J :)
Vi beslöt oss att jessy även ska sova hos mig inatt :) ska bli mysigt!
Nu ska vi visst åka hem till mig, är just nu hos jessica för hon packar sina grejer! :)

hejdå! :)

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-02-02 10:34:40

heh, fy fan vad kul det var att kolla när ni åkte skridskor :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela