jag älskar!

Publicerad 2008-02-05 21:23:57 i Allmänt,

Jag har hittat honom!!!!!!!!!
min drömpojk ;d Hans namn är penn badgley. Han och jag ska gifta oss på bahamas! :d
seriöst, assnygg är han! jag döööör! :DDDD


image10


Så var det även gjort, läsförsåelsen i svenska på nationella proven. hur kändes det? nervöst och stressigt, men endå helt okej! :) fick lite panik på slutet för vi hade för kort tid på oss tyckte jag! typ 1 timme och 20 min tror jag.
efter skolan var jag med jessica lite! :) var trevligt.
sen hem och kolla på världens bästa serie, GOSSIP GIRL som jag mer en älskar nu, min man är ju med! :) pussar till han, fett snygg.
nej, nu ska jag läsa frida tidningen som kom idag :) sen blir det natten, gick upp 6 i morse för att komma i tid.

sweet dreams!

Kommentarer

Postat av: karro

Publicerad 2008-02-05 22:16:07

haha fan va bra att du har hittat din man :D han har bouns på kortet alltså ;)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-02-06 13:59:54

hah, håller med, han är FETT SNYGG:P haha:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela