lisa idag.

Publicerad 2008-02-27 20:08:03 i Allmänt,

Vilken härlig dag! Sov verkligen ut i morse, till 11 faktist då lisa ringde och ville att jag skulle hänga med ut och gå. Det tackar man ju aldrig nej till, så jag vaknade till och gjorde mig lite frulle. Sedan tog på mig ut-och-gå-skorna så traskade vi iväg mot jennifer och nicole borta på hammar (lövnäs) Så barnvakt kan man säga att jag och lisa har varit idag.
Hemma hos dom fanns det två urgulliga kattungar som var riktigt busiga. Men dom somnade sött i min famn båda två tillslut, hur gulliga som hellst. Senare på dagen begav vi oss mot skoghall igen även jennifer och nicole hängde med fast på cyklar. Vi kom hem till Lisa och började göra iordning inför våran utflykt med att grilla på gryta. Så varm choklad, korv o korvbröd, filtar och självklart kamran tog vi med oss. När vi var påväg mot gryta skulle vi kolla om allt var med. Då lisa upptäckte att hon hade tagit en kasse för mycket. Det var den kassen med massa kläder i. Och så hade vi glömt kassen med tändvätska och tändstickorna hemma. så nicole fick cykla hem igen för att hämta det. Medans jag och lisa fortsatte för att köpa lite smått och gott på ica.
Men väll frame på gryta var det väldigt kalt och blåsigt. Men vi överlevde att med massa filtar omkring oss.
Mysig ute dag var det ifall med mysigt folk, så en hel mysig dag!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela