make up store.

Publicerad 2008-02-09 10:21:52 i Allmänt,

Såg faktist en väldigt bra film igår som gick på tv:n. jag brukar inte gilla såna filmer, men jag var helt inne i den, som jag aldrig brukar vara annars! :p för jag brukar inte vara så koncentrerad på såna (action kanske man ska kalla den filmens innehåll) filmer annars. Vad den hette har jag dock glömt bort, såklart.. Nått på P ifall :)

Nu snart ska jag åka in till stan för att bli sminkad på make up store, ska bli super kul. (Ja, det kommer säkert bild på det senare) Blir nog även litte shopping om jag har tur, får se om pappa vill och orkar dras med mig till gina tricot! <3 Dom har fått in så mycket vårfina kläder så man vill bara ha allt. Men faktist så är det endel nödköp jag måste göra, så han har nog inget annat val än att stanna kvar och shoppa med mig.
Mot kvällningen ska jag va med lisa, vi ska ha mys som alltid. :) Älskar henne! <3

Ha en bra dag, sköt om er!

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-02-09 11:10:16

gina girl - det är rätt det!:D

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-02-09 12:18:15

svar: hah, men vi ringde faktiskt till en del, så skulle vi gå in på bibioloteket o söka på en dator efter svaren, men vi hade inget sånt kort:p

Postat av: julia

Publicerad 2008-02-09 13:50:14

svar: haha, utan dig hade det ju varit tråkigare än tråkigast!;d

såg dig på make up stor, fett fin blev du! :- )
funderar också på att göra det;d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela