match och lite mera.

Publicerad 2008-02-03 17:36:26 i Allmänt,

Matchen slutade med vinst till oss med hela 13-1 mot lekvattnet, och vi lekte dom också! Bra spelat tjejor! :d
Ska strax hoppa in i duschen, den är just nu upptagen.
blev ingen lisa idag heller, men imorgon hoppas jag :) blir nog att vara hemma och kolla på oc ikväll, jag är faktist väldigt trött :)
Bilddagboken laggar sönder också, uuh vad jag hatar´t.. även blogg är inte så kul :-) man kan inte se vilka som har kollat på min blogg, så skulle vara kul om ni kommenterar när ni läser, så jag vet lixzom! :)
Imorgon är det skola igen.. det suger! nationella börjar på tisdag, det suger enu mera! jag är fett nervös inför det, men hoppas på det bästa att det ska gå bra! :d

Jag känner för att skriva av mig, men vet inte vart jag ska börja?
Kan börja med att säga att jag stör mig på väldigt många i 8:an på skolan, lixzom dom ä ju sååå coola azzåh, Heii Jah är snygggast ocH skricKer Enbaaart för att alla ska se mig, Och skoghall suger jöö, finns inget här azzåh, mitt liv suger, händer aldrig nåå, but i love my frIiiEndz. (exakt, känner NI igen er?)
Juste jag har smarta tankar också (jessica, nu är jag snäppet smartare) att om några år, så tror jag att det kommer bli lag på att man måste ha en miljöbil ;d för jag tror att miljöpartiet kommer komma till makten och ha lag på det, dom kommer alltså tänka väldigt mycket på miljön framöver, men det är vad jag tror :) (intresseklubben anteknar? (stavas? :o)
 
Men en sak som jag verkligen SAKNAR är mellanstadiet och gamla klassen, för fifaan vad kul vi hade! stördaste klassen på hela mörmon det året (?) vi var seriöst högljudast, galnast, ROLIGAST ah, allt. bytte lärare ca 10 ggr eller nått för att dom inte orkade med oss :) kastade saxar i taket, sebbe inverstera att man enbart får bajsa 2 korvar ;d (ni i min gammla klass vet vad jag menar) robin och felix som var lungrens slavar, cyklade och blev släpade över skolan, linda som gjorde ett eget språk och försökte lära läraren vad det stog men nej, han fatta nada, lindas bänk som gick sönder pga att hon hade för många böcker, och en sak man aldrig glömmer, vad skolresan! ojojoj, fick välja mellan bo på hotell och gå på liseberg i göteborg eller sova i tält och leva vildmarks liv i årjäng, såklart blev det årjäng! paddla kanot med jessica och åkte in i stenarna och magnus fick komma och hämta oss för att vi kom varken bakåt eller framåt och med kortstubin som vi hade då var det inget att leka med! Julia paddlade med eva-lena som även satt och söp, gissa om julia var rädd ;d  jag trillar ur kanoten och blir klassblöt och kallt var det, inte alls kul.
Men en sak är säker, jag mer en saknar den klassen! vi gjorde allt tillsammans! återträff blir om några år! ett måste!

nej, nu är duschen ledig, hejdå! :)

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-02-03 17:57:19

Hahaha, jag gråter nu när man tänker tillbaka på alla minnen! Vi hade seriöst roligt VARJE dag! :') sebbes regler var bäst och JA, jag var livrädd när jag paddlade kanot; -) Haha, det var tider. Jag saknar mest! Forever and ever in my

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-02-03 19:13:02

gött att ni vann ;)

Postat av: emilia

Publicerad 2008-02-03 20:46:45

jag är också fett nervös inför nationella :OOO

höhö, vi åkte också till vildmarken med mellanstadiet, vi valde vildmark istället för gbg, men det var fett kul!:DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela