möblering av jessicas rum.

Publicerad 2008-02-06 20:54:19 i Allmänt,

Kom faktist precis hem från världens dammigaste rum som ägs av jessica andersson!
Jag fick en super idé att möblera om i hennes rum, vilket hon tyckte lät toppen! ;d så vi drog ut allt från hennes rum och ställde in lite nya möbler. Men jösses vad dammigt. Jag avskyr dam, ojojoj. Men ett gott skratt fick man ifall och en garderob på foten på köpet :) 'men PUSH dåå du får säga push down om jag ska ner' jora, många konstiga ord blev det. men vi är ju tola ;d
nu ska jag äta korv mä brö ;d och jag är nervös inför imorgon, så blir nog att nörda oc i natt med för inte kommer jag nog kunna somna!

Ha det bra, vi hörs! :)

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-02-06 21:12:28

det kommer gå bra på nationella imorgon sötnos, försök sova lite i natt!:)

Postat av: emilia

Publicerad 2008-02-06 21:12:39

det kommer gå bra på nationella imorgon sötnos, försök sova lite i natt!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela