reflektionshalvdag

Publicerad 2008-02-04 17:27:29 i Allmänt,

reflektionshalvdag idag :) göttans!
en väldigt enkel uppgift fick vi ocskå, om vad man tycker om betygen och så :)
Följde med jessica hem idag, där man blev bjuden på lasange och lite pluggande ! ;d
vi blev lite i choktilstånd, men hon tog firren före mig så that´s life, hatar dig med! :)
sen åkte jag hem..
så kom hon hit :) då spelade vi sverige spelet, som var år och dagar sen man spelade! :p
även lagade mat och kollade lite på tv :)
Är grymt nervös inför nationella imorgon också! men ska göra mitt bästa! :-)

' hata mig fort, älska mig aldrig...'

hörs!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-02-04 18:25:49

det kommer att gå super på nationella ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela