skolan

Publicerad 2008-02-06 14:34:31 i Allmänt,



fjärde gången jag läste ur 'ego gril' som är skriven av carolina gynning! Den är grymt bra, jag rekomenderar att läsa den. Du blir inte besviken! man får en annan blick av henne, som man älskar!

image11

Var rätt chill skoldag idag! :) Kom försent i morse, vaknade 8 och vi började 8. men jag var ju "hos tandläkaren" ;d blev bara massa annat snack på no:n, ingen jobbade! satt och prata om hur snygg min blivande man är! :)
efter no:n var det so, jobbar med buddhism och ibralishm eller vad dom heter :p blev rätt chill där med ;d sen hade vi 2 timmars hålltimma, men inte fick jag åka hem för julia. Så jag stannade kvar i skolan och gjode julia, jessica och emilia sällskap :) blev lite kurragömma, höhö ;d
matten var jävligt chill den med, jobbade inte så värst mycket för jag hade verkligen inte ork!
Svenskan var inställd för dom som var klart med allt, det var jag så jag slutade typ halv 2 idag :) göttans!
ska till affären senare och köpa lite grejs tills imorgon då det är 3 timmars uppsats i nationella proven.. nervös till 1000!

Ha det bra! :)

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-02-06 15:48:01

phft, Anna... snälla du. Han är min prins! :)

Postat av: stina

Publicerad 2008-02-09 15:49:13

åh den boken är råbra:d
förut hatade jag carolina, nu älskar jag henne :'D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela