skolan/träning

Publicerad 2008-02-07 16:21:12 i Allmänt,

så var det gjort, nu har jag bokat tid för klippning hos frissan. Blev den 4 april, väldigt långt kvar men endå! :)
Ska bli skönt att klippa sig ifall, gillar verkligen inte mitt hår nu. Jag har totalt förstört det...
Uppsats i nationella idag också ju. Gick bra, satt och skrev om hur vi ska rädda våran miljö i cirkus 3 timmar med 2 st 10 min rast :) Hade min super-duper-nationella prov penna, så jag slapp ifall skrivkrampen som alla andra fick typ :p Satt och åt mig mätt på både godis och vindruvor :p Även gjorde bort mig en hel del med drickan haha!
Efter nationella hade vi 1 och en halv timmes rast, vilket var väldigt drygt :p men det rulla på..
Tema stog på schemat sedan, onska timmen var great, våran teater kommer att bli mer en great kan jag lova! ;-)
Senare ska jag träna innebandy, känner verkligen för att träna nu!
Imorgon börjar jag 10 för då är det stadsvandring i stan som gäller med blått arbetslag ;d ska bli kul, hellre det än att sitta och plugga i skolan, men endå så är fredagar dom roligaste dagen i skolan!

Hejdå, vi hörs!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-02-07 20:59:39

våran teater kommer bli ännu coolar, fråga karro!;- )

Postat av: lisa

Publicerad 2008-02-07 22:40:40

just nu känner jag också för stadsvandring, pallar inte då&nu imorn, dessutom börjar jag halv nio, det är ORKA! blää!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela