sminkning på make up store.

Publicerad 2008-02-09 19:31:10 i Allmänt,

Klockan 12 hade jag bokat privat sminkning på make up store, längtat länge nog efter det, men idag var den stora dagen inne!
Fick massa med bra tips och råd om hur man ska sköta om just min hy och hur jag ska lägga på sminket :) Blev hur snyggt som hellst, dom är grymt duktiga och urgulliga inne på make up store! :) Var även modevisning på stora scenen som jag satt och kollade på medans hos sminkade mig :) riktigt snygga kläder i vår alltså!
Efter att sminkningen var klar och jag hade kollat ut saker jag ville ha. (blev en lila/viol aktig ögonskugga som passade väldigt bra till mina gröna ögon, en fondation pensel, guldkajal penna, fick även med en vaniljvit ögonskugga på köpet)
Gick vi raka vägen till ginatricot, hittade äntligen en jenasklänning och ett par knästrumpor :) Hittar alltid någon på gina, den butiken är bäst helt enkelt :) Men alla visste väll redan att jag älskar gina, om ni inte visste så vet ni nu :p hehe.
Åt en sallad innan vi åkte hem också, väldigt god :)
Sen gick jag över till lisa, åkte till ica och köpte mat och godis, Lagade en väldigt god tacos, så mätta och belåtna blev vi :-) Färgade och slingade även Lisas hår, blev väldigt fint :) Även jag själv gjorde en lite tjockare slinga i underhåret :d
Ska förhoppningsvis sova hos henne inatt, vi ska nog åka in till stan eftersom båda känner för det, nått kul ska vi ifall hitta på :) Annars blir det att sätta på sig mjukis med godispåsen och kolla på titanic klockan halv 10 :) 
 
Ha en bra lördagkväll.

    - bilder från sminkningen, syns dock inte så mycket.

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-02-09 19:41:03

det blev jättefint på sötis annooo!:)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-02-11 22:50:01

gud vad fin sminkning :)

Postat av: emilia

Publicerad 2008-02-17 15:13:15

nej anna, det var verkligen inte ditt fel, absolut inte! vi var jättebra ju och speciellt du!:)♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela