sommar sommar å sol (8)

Publicerad 2008-02-28 21:58:21 i Allmänt,

Var faktist lite frusen när jag kom innanför dörren för inte så länge sen. Har ju suttit 3x20 i en kall ishall, DM match mellan fbk och hhc... fbk vann överlägset med 7-2 (?) synd, men kul för dom. :)
Nu sitter jag här IGEN då.. vid den jäkla datorn, man blir beroende av datorn, ifall jag.. Men ska försöka att inte sitta lika mycket som jag sitter nu.. aya, lättare sagt en gjort jag vet. Men ska ifall gå ifrån datorn nu för jag är grymt trött eftersom man gick upp runt 7 imorse.. :)
Fredag imorgon redan :o.. ni ser, vart tog lovet vägen? Knappt man hinner blinka så är det förbi, tråkigt. Nu vore det inte helt fel med litte sommar och sol och självklart SOMMARLOV ;d vem längtar inte till sommarn 2008? 
Kollade faktist igenom mina sommarbilder jag har på datorn, gud vilka underbara minnen man fick av 2007, var väll inte världens bästa precis, mest regn bara.. det var lite tråkigt men man ska inte skylla på vädret.  
Får hålla tummarna att det bli en solig sommar 2008 för snart är sommaren här. Vänta ni bara, snart står sommaren utanför fönstret.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela